Zsytuacjami skłaniającymi do rozwijania myślenia przyczynowo-skutkowego oraz obserwacji zmian odwracalnych i nieodwracalnych (lub też częściowo odwracalnych) mamy do czynienia w wielu codziennych sytuacjach, np. w momencie kiedy zburzymy nieopatrznie wierzę z klocków, chcemy zmazać niesatysfakcjonujący nas element rysunku przy użyciu gumki do mazania lub kiedy malujemy farbami i zauważamy, że gumka nie pomoże w przywróceniu poprzedniej wersji pracy. To także sytuacje, kiedy np. zbije się szklanka, wyhodujemy w doniczce ulubiony kwiat, wypali się świeczka bądź stopi śnieg, kiedy wypierzemy pobrudzone ubranie, ściśniemy i rozciągniemy sprężynę, zamoczymy gąbkę do kąpieli, otwieramy i zamykamy d...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań magazynu "Wychowanie w Przedszkolu"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!

Dołącz do 7500 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu skutecznego nauczania dzieci w wieku przedszkolnym.
Otrzymuj gotowe narzędzia oraz podpowiedzi, jak przeprowadzić ciekawe zajęcia, pracować z trudnymi emocjami dzieci oraz dostosowywać metody do potrzeb dzieci ze SPE.