W przedstawionym scenariuszu znajdują się propozycje zabaw, które można zmodyfikować na różne sposoby, tym samym dopasowując je do potrzeb i możliwości konkretnej grupy dzieci.
Część główna to zabawy bazowe, część uzupełniająca to kilka dodatkowych aktywności tematycznie związanych z emocjami, którymi nauczyciel może wzbogacić lub zastąpić aktywności bazowe lub które może wykorzystać podczas dowolnych innych zajęć dydaktycznych. W zabawach bazowych uwzględniono aktywności, które mogą zostać wykonane bez posiadania typowych narzędzi do nauki kodowania. W części uzupełniającej znajdują się też aktywności z wykorzystaniem robotów edukacyjnych.
POLECAMY
Czas trwania |
20–40 min (uzależniony od wieku, możliwości rozwojowych grupy, jej liczebności oraz liczby aktywności wybranych ze scenariusza do zrealizowania) |
Cele ogólne |
|
Cele... |
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań magazynu "Wychowanie w Przedszkolu"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!

Dołącz do 7500 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu skutecznego nauczania dzieci w wieku przedszkolnym.
Otrzymuj gotowe narzędzia oraz podpowiedzi, jak przeprowadzić ciekawe zajęcia, pracować z trudnymi emocjami dzieci oraz dostosowywać metody do potrzeb dzieci ze SPE.