Temat: Dzień konsumenta – scenariusz inscenizacji dla przedszkoli
POLECAMY
Cel główny: kształtowanie świadomego i odpowiedzialnego kupowania produktów
Cele szczegółowe
- kształtowanie świadomości potrzeby kupowania tylko i wyłącznie produktów, które są niezbędne,
- zwrócenie uwagi na różne sposoby zachęcenia ludzi do kupowania, np. promocje, reklamy
Dziecko
- wie, co oznacza kupowanie niezbędnych produktów,
- wie, co oznacza promocja, reklama itp.,
- wie, że informacje podane w reklamie mogą być nieprawdziwe,
- potrafi odróżnić co jest konieczne do kupienia, a co nie,
- wie, że idąc na zakupy warto zrobić sobie listę,
- wie, że podczas zakupów człowiekowi towarzyszą różne emocje,
- wie, że uleganie zachciankom może spowodować nadmierne wydawanie pieniędzy
Formy pracy
- zbiorowa,
- indywidualna
Metody pracy (według Cz. Kupisie...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 10 wydań magazynu "Wychowanie w Przedszkolu"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!

Dołącz do 7500 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu skutecznego nauczania dzieci w wieku przedszkolnym.
Otrzymuj gotowe narzędzia oraz podpowiedzi, jak przeprowadzić ciekawe zajęcia, pracować z trudnymi emocjami dzieci oraz dostosowywać metody do potrzeb dzieci ze SPE.
1000 artykułów online
50 lat na rynku
Dostęp online i offline
109 numerów archiwalnych
9 szkoleń/podcastów online
700 dokumentów - scenariuszy zajęć, dokumentacji nauczyciela, inspiracji do zajęć
50 autorów – specjalistów
Wychowanie w Przedszkolu • Prenumerata już od 399 zł/rok