Dimitris Matzarakis zwraca uwagę, że: „przedmioty można porządkować i grupować według różnych kryteriów. Ważną umiejętnością jest tutaj znajdowanie podobieństw i różnic między przedmiotami. Ta umiejętność pozwoli później dzieciom na łatwiejsze zrozumienie koncepcji matematycznych, na przykład liczb parzystych i nieparzystych […]. Przyporządkowanie różnych przedmiotów według podobieństw jest podstawą dodawania, gdyż tylko te rzeczy, które mają cechy wspólne, można zebrać w całość, a więc dodać”.
POLECAMY
W zależności od dostępnych w danej przestrzeni elementów możemy wyodrębnić takie miejsca realizacji tego obszaru tematycznego, jak: klasyfikacja w pr...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań magazynu "Wychowanie w Przedszkolu"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!

Dołącz do 7500 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu skutecznego nauczania dzieci w wieku przedszkolnym.
Otrzymuj gotowe narzędzia oraz podpowiedzi, jak przeprowadzić ciekawe zajęcia, pracować z trudnymi emocjami dzieci oraz dostosowywać metody do potrzeb dzieci ze SPE.