Fajny czy niefajny
czyli jak zostać małym krytykiem filmowym
-
Aktualizacja:
26 sierpnia 2024
17 listopada 2017
Temat zajęcia:
|
Wokół klasyki polskiej animacji
|
Cele:
|
- redagowanie dłuższych wypowiedzi na podany temat,
- doskonalenie umiejętności komunikacji werbalnej (skupianie uwagi na rozmówcy, mówienie tak, żeby inni rozumieli),
- wzbogacenie zasobu pojęć związanych ze sztuką filmową i kinem,
- integrowanie grupy w trakcie wspólnej zabawy
|
Cele operacyjne:
|
Dziecko:
- podaje skojarzenia do słowa film,
- dziecko rozumie znaczenie pojęć: recenzja, krytyk filmowy,
- wypowiada się na temat obejrzanego filmu,
- odczytuje (samodzielnie lub z pomocą) słowa pomocne w napisaniu recenzji,
- rozwiązuje hasła krzyżówki,
- odczytuje hasło będące rozwiązaniem krzyżówki,
- aktywnie włącza się w zabawy integracyjne
|
Metody:
|
słowna, czynna
|
Formy:
|
praca z całą grupą, zespołowa
|
Wiek dzieci:
|
6 lat
|
Pomoce:
|
krzyżówka, szary papier, mazak, napisy na paskach białego papieru imitującego fragment taśmy filmowej, białe kartki formatu A4 dla każdego dziecka, płyta CD z pio... |
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 10 wydań magazynu "Wychowanie w Przedszkolu"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!