Fajny czy niefajny

czyli jak zostać małym krytykiem filmowym

Kreatywność i sztuka

Temat zajęcia:

Wokół klasyki polskiej animacji

Cele:

  • redagowanie dłuższych wypowiedzi na podany temat,
  • doskonalenie umiejętności komunikacji werbalnej (skupianie uwagi na rozmówcy, mówienie tak, żeby inni rozumieli),
  • wzbogacenie zasobu pojęć związanych ze sztuką filmową i kinem,
  • integrowanie grupy w trakcie wspólnej zabawy

Cele operacyjne:

Dziecko:

  • podaje skojarzenia do słowa film,
  • dziecko rozumie znaczenie pojęć: recenzja, krytyk filmowy,
  • wypowiada się na temat obejrzanego filmu,
  • odczytuje (samodzielnie lub z pomocą) słowa pomocne w napisaniu recenzji,
  • rozwiązuje hasła krzyżówki,
  • odczytuje hasło będące rozwiązaniem krzyżówki,
  • aktywnie włącza się w zabawy integracyjne

Metody:

słowna, czynna

Formy:

praca z całą grupą, zespołowa

Wiek dzieci: 

6 lat

Pomoce: 

krzyżówka, szary papier, mazak, napisy na paskach białego papieru imitującego fragment taśmy filmowej, białe kartki formatu A4 dla każdego dziecka, płyta CD z pio...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań magazynu "Wychowanie w Przedszkolu"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI