W zakresie fizycznego obszaru rozwoju dziecka:
- porusza się w obrębie dużej i małej motoryki,
- naśladuje ruchem,
- koordynuje ruch ze wzrokiem i słuchem.
W obszarze emocjonalnym dziecko:
- wyraża zaciekawienie czynnościami, które wykonuje pisarz wyraża podziw dla pisarzy,
W obszarze społecznym dziecko:
- współpracuje w parze,
- współpracuje w małej grupie, wykonując wspólne zadanie,
- bawi się samodzielnie, organizuje swoja pracę.
W obszarze poznawczym dziecko:
- nazywa czynności , które wykonuje pisarz,
- odróżnia słowo od zdania, ma świadomość ich znaczenia,
- tworzy historie na podstawie ilustracji,
- reaguje na nowe słowa,
- dopasowuje,
- uważnie słucha,
- uzasadnia swój wybór
Metody, techniki
- zabawy naśladowcze,
- burza mózgów,
- szukanie z ćwiczeniem orientacji w przestrzeni,
- ćwiczenia z chustą Klanzy,
- przestrzenna gra planszowa,
- tor przeszkód,
- relaksacja
Narzędzia, materiały:
- wiersz pt. Mały pisarz Leszka Sulimy Ciundziewickiego,
- małe ilust...
|