W zakresie fizycznego obszaru rozwoju dziecka:
- przybiera intencjonalne pozy w zabawach ruchowych,
- wykonuje formy ruchu adekwatne do przyjętej zabawy.
W obszarze emocjonalnym dziecko:
- rozpoznaje i nazywa emocje Franklina, swoich koleżanek i kolegów,
- szanuje wypowiedzi koleżanek i kolegów.
W obszarze społecznym dziecko:
- ma świadomość własnej wartości,
- wypowiada się o swoich odczuciach,
- z empatią mówi o wypowiedzi innych,
- wyraża szacunek do innych,
- słucha z uwagą wypowiedzi nauczyciela, koleżanek i kolegów,
- czeka cierpliwie na swoją kolej w wypowiadaniu się,
- współpracuje w grupie, pomaga koleżankom i kolegom,
- podejmuje indywidualne i grupowe decyzje,
- oczekuje dla siebie uwagi nauczyciela.
W obszarze poznawczym dziecko:
- stosuje w rozmowie i wypowiedziach wyrazy: szacunek, godność, dobro, przyjaźń,
- roz...
|