Proszę, odnoś się do mnie z szacunkiem

Scenariusze
Cele operacyjne, doświadczenia dzieci
W zakresie fizycznego obszaru rozwoju dziecka:
  • przybiera intencjonalne  pozy w zabawach ruchowych,
  • wykonuje formy ruchu adekwatne do przyjętej zabawy.

W obszarze emocjonalnym dziecko:

POLECAMY

  • rozpoznaje i nazywa emocje Franklina, swoich koleżanek i kolegów, 
  • szanuje wypowiedzi koleżanek i kolegów.

W obszarze społecznym dziecko: 

  • ma świadomość własnej wartości,
  • wypowiada się o swoich odczuciach,
  • z empatią mówi o wypowiedzi innych, 
  • wyraża szacunek do innych, 
  • słucha z uwagą wypowiedzi nauczyciela, koleżanek i kolegów, 
  • czeka cierpliwie na swoją kolej w wypowiadaniu się, 
  • współpracuje w grupie, pomaga koleżankom i kolegom, 
  • podejmuje indywidualne i grupowe decyzje, 
  • oczekuje dla siebie uwagi nauczyciela.

W obszarze poznawczym dziecko:

  • stosuje w rozmowie i wypowiedziach wyrazy: szacunek, godność, dobro, przyjaźń, 
  • roz...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań magazynu "Wychowanie w Przedszkolu"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI