O punktualności, czyli żółwie tempo Franklina

Scenariusze
Cele. Dziecko doświadcza
W zakresie fizycznego obszaru rozwoju:
  • uczestniczy w zabawach ruchowych: przybieranie pozy, naśladowanie ruchu ptaków i zwierząt,
  • w zabawie wykazuje sprawność ciała.
W zakresie emocjonalnego obszaru rozwoju:
  • rozpoznaje i nazywa emocje podczas omawiania problemów Franklina, ślimaka,
  • szanuje wypowiedzi koleżanek i kolegów.
W zakresie społecznego obszaru rozwoju:
  • swobodnie wypowiada się o swoich odczuciach,
  • docenia pracę innych dzieci,
  • słucha z uwagą wypowiedzi nauczyciela, koleżanek i kolegów,
  • czeka cierpliwie na swoją kolej w wypowiadaniu się,
  • współpracuje w grupie,
  • pomaga koleżankom i kolegom,
  • podejmuje decyzje indywidualne i grupowe,
  • oczekuje dla siebie uwagi nauczyciela.
W zakresie poznawczego obszaru rozwoju:
  • wzbogaca słownictwo, np. punktualność, szacunek, pomoc,
  • rozpoznaje, co znaczy pomagać innym,
  • wypowiada wyrazy i zdania z odpowiednią dykcją,
  • wypowiada się na temat,
  • pracuje twórczo,
  • rozwija wyobraźnię
Strategie z po...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań magazynu "Wychowanie w Przedszkolu"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI