Nie ma nic za darmo. Franklin i skaczące buty

Scenariusze
Propozycja dla dzieci pięcio- i sześcioletnich
Czas: 60 minut
Cele operacyjne, doświadczenia dzieci
W zakresie fizycznego obszaru rozwoju dziecka:
  • uczestniczy w zabawach ruchowych,
  • przybiera pozy, tworzy obraz ze swojego ciała,
  • wykazuje sprawność ciała.
W obszarze emocjonalnym dziecko:
  • rozpoznaje i nazywa emocje,
  • szanuje emocje koleżanek/kolegów,
  • nazywa własne emocje,
  • jest wrażliwe.
W obszarze społecznym dziecko:
  • przejawia poczucie własnej wartości,
  • rozumie, podaje przykłady; interpretuje wyrażenia:
    nie ma nic za darmo, bez pracy nie ma kołaczy,
  • słucha uważnie czytania i wypowiedzi nauczyciela oraz dzieci,
  • czeka na swoją kolej w wypowiadaniu się na temat,
  • współpracuje w grupie,
  • podejmuje decyzje,
  • oczekuje uwagi dla siebie.
W obszarze poz...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań magazynu "Wychowanie w Przedszkolu"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI