Cele ogólne: | Dziecko: • wie, że w czasie zakupów w hipermarketach lub centrach handlowych powinno poruszać się wyłącznie pod opieką osób dorosłych, • zna i potrafi opisać własnymi słowami schemat zachowania w przypadku zagubienia się |
Cele szczegółowe: | Dziecko: • wie, jak rozpoznać pracownika sklepu, • rozumie, że powinno pozostać w miejscu, w którym straciło opiekuna z pola widzenia, • wie, jak nie należy się zachowywać w czasie zakupów lub w dużym skupisku ludzi, • potrafi się przedstawić i zna swój adres zamieszkania, • zgodnie współpracuje w zespole rówieśniczym |
Metody: | Pokaz, ćwiczenie, wiersz, opowiadanie, stawianie zadań, zabawa ruchowa, elementy metod dostosowanych do wieku przedszkolnego: • Meto... |
Małe dziecko w wielkim sklepie
Scenariusz zajęć wpajający zasady odpowiedniego zachowania w czasie zakupów w dużych centrach handlowych oraz schematów zachowania w przypadku zagubienia się