Kto może być dla mnie wilkiem?

Scenariusze

Propozycja zajęć dla dzieci pięcio-, sześcioletnich

POLECAMY

60 minut

Cele operacyjne, doświadczenia dzieci

W zakresie fizycznego obszaru rozwoju dziecka:
  • przybiera pozę, rusza się, śpiewa,
  • rusza się intencjonalnie, nadaje znaczenie ruchem.
W obszarze emocjonalnym dziecko:
  • rozpoznaje i nazywa emocje podczas słuchania baśni,
  • szanuje emocje koleżanek/kolegów,
  • nazywa własne emocje, 
  • dostrzega, że zwierzęta posiadają zdolność odczuwania.
W obszarze społecznym dziecko: 
  • przejawia poczucie własnej wartości, 
  • odczuwa i ma świadomość, co czuje skrzywdzone koźlątko, 
  • wyraża szacunek do koleżanek/kolegów w grupie przedszkolnej, 
  • mówi z empatią o krzywdzie wyrządzonej koźlątkom/dzieciom, które spotkały symbolicznego wilka, 
  • wyraża szacunek dla zwierząt i ludzi, 
  • słucha uważnie wypowiedzi nauczyciela i dzieci, 
  • ...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań magazynu "Wychowanie w Przedszkolu"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI