Jak rozmawiać o wykluczeniu

Scenariusze
Grupa wiekowa: dzieci w wieku 6 lat
Czas: 60 minut
Cele ogólne
Dziecko:
  • w zakresie fizycznego obszaru rozwoju:
    •    uczestniczy w zabawach ruchowych: przybieranie pozy, pantomima,
    •    wykazuje sprawność ciała;
  •  w zakresie emocjonalnego obszaru rozwoju:
    •    rozpoznaje i nazywa emocje związane z postacią bohaterki baśni i współczesnych kopciuszków,
    •    szanuje emocje koleżanek i kolegów,
    •    nazywa własne emocje,
    •    jest wrażliwe;
  • w zakresie społecznego obszaru rozwoju:
    •    przejawia poczucie własnej wartości,
    •    rozumie, co znaczy być kopciuszkiem,
    •    z empatią mówi o koleżankach i kolegach,
    •    słucha uważnie czytania i wypowiedzi nauczyciela oraz dzieci,
    •    czeka na swoją kolej w wypowiadaniu się na temat,
    •    współpracuje w grupie,
    •    podejmuje decyzje,
    •    oczekuje uwagi dla siebie;
  • w zakresie poznawczego obszaru rozwoju:
    •    wzbogaca słownictwo związane z wyrazami: kopciuszek, odrzucenie, wyklu...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań magazynu "Wychowanie w Przedszkolu"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI