Dziecko:
- w zakresie fizycznego obszaru rozwoju:
• uczestniczy w zabawach ruchowych: przybieranie pozy, pantomima,
• wykazuje sprawność ciała;
- w zakresie emocjonalnego obszaru rozwoju:
• rozpoznaje i nazywa emocje związane z postacią bohaterki baśni i współczesnych kopciuszków,
• szanuje emocje koleżanek i kolegów,
• nazywa własne emocje,
• jest wrażliwe;
- w zakresie społecznego obszaru rozwoju:
• przejawia poczucie własnej wartości,
• rozumie, co znaczy być kopciuszkiem,
• z empatią mówi o koleżankach i kolegach,
• słucha uważnie czytania i wypowiedzi nauczyciela oraz dzieci,
• czeka na swoją kolej w wypowiadaniu się na temat,
• współpracuje w grupie,
• podejmuje decyzje,
• oczekuje uwagi dla siebie;
- w zakresie poznawczego obszaru rozwoju:
• wzbogaca słownictwo związane z wyrazami: kopciuszek, odrzucenie, wyklu... |