W zakresie fizycznego obszaru rozwoju dziecko:
- przybiera pozy,
- naśladuje ptaki,
- imituje ciałem komunikację ptaków.
W obszarze emocjonalnym dziecko:
- rozpoznaje i nazywa emocje,
- szanuje wypowiedzi koleżanek i kolegów.
W obszarze społecznym dziecko:
- ma świadomość swej wartości,
- wypowiada się o swoich odczuciach,
- docenia prace innych dzieci,
- słucha wypowiedzi nauczyciela, koleżanek i kolegów,
- czeka na swoją kolej,
- współpracuje w grupie,
- pomaga koleżankom i kolegom,
- podejmuje indywidualne i grupowe decyzje,
- oczekuje dla siebie uwagi nauczyciela.
W obszarze poznawczym dziecko:
- stosuje poznane nazwy ptaków,
- rozpoznaje, co znaczy pomagać ptakom,
- wypowiada wyrazy i zdania z odpowiednią dykcją,
- wypowiada się na temat,
- wyraża ekspresje twórczą,
- nadaje znaczenia
|