W zakresie fizycznego obszaru rozwoju dziecka:
- przybiera pozę, spaceruje, trzyma piłkę, podaje piłkę,
- ilustruje ruchem znaczenie słów;
W obszarze emocjonalnym dziecko:
- rozpoznaje, nazywa emocje podczas zabawy, podczas rozmowy o zaprezentowanej postaci opowiadania,
- szanuje wypowiedzi koleżanek/kolegów;
W obszarze społecznym dziecko:
- ma świadomość swojej wartości,
- wypowiada się o swoich odczuciach, emocjach, uczuciach,
- współodczuwa,
- wyraża szacunek dla pracy,
- słucha z uwagą wypowiedzi nauczyciela, koleżanek/kolegów,
- czeka cierpliwie na swoją kolej,
- współpracuje w grupie, pomaga koleżankom/kolegom,
- podejmuje indywidualne i grupowe decyzje,
- oczekuje dla siebie uwagi nauczyciela;
W obszarze poznawczym dziecko:
- używa nowych słów związan...
|