Wspieraj dzieci w procesie kształtowania własnej tożsamości oraz wrażliwości na odmienność drugiego!
Scenariusze i inne materiały zawarte w publikacji są skierowane do nauczycieli przedszkolnych pracujących z dziećmi w różnym wieku. Pomogą Ci poprowadzić podopiecznych przez drogę od samoakceptacji, poprzez poznanie własnych praw i wartości aż do spotkania z drugim i akceptacji jego indywidualności.
W czym pomoże JA, CZYLI KTO? INNY, CZYLI JAKI?
- Przeprowadzisz z dziećmi ciekawe zajęcia kształtujące postawę akceptacji, tolerancji i wrażliwości na innych.
- Skorzystasz z ponad 30 scenariuszy oraz kart pracy.
- Dowiesz się jak reagować na brak tolerancji wśród dzieci i jak nauczyć dzieci dostrzegania wartości w różnorodności.
- Poznasz sposoby na wzmacnianie w dzieciach umiejętności współodczuwania oraz nazywania i rozróżniania emocji.
- Nauczysz się metod pracy z dzieckiem nieśmiałym, wycofanym społecznie.
Zintegruj swoją grupę przedszkolną dzięki sprawdzonym zabawom i ćwiczeniom.
Spis treści
- Kim jestem? Przedszkolak poznaje samego siebie
- Prawa dziecka – moje prawa
- Kim jesteś? Przedszkolak poznaje drugiego
- Empatia dziecka w wieku przedszkolnym
- Nieśmiałość i wycofanie społeczne dzieci w wieku przedszkolnym
Specyfikacja
Tytuł
Ja, czyli kto? Inny, czyli jaki?
Premiera
25.03.2022 r.
Format
e-book pdf
Liczba stron
135
Autorzy
Agnieszka Kornacka
Psycholog wychowawczy; zajmuje się wspomaganiem rozwoju dzieci; jest autorką książek i innych pomocy edukacyjnych.
Lidia Kołodziejska
Mgr pedagogiki w zakresie nauczania początkowego i wychowania przedszkolnego, nauczyciel dyplomowany, dyrektor przedszkola.
Anna Kordzińska-Grabowska
Psycholog, specjalizuje się we wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka (diagnoza, terapia i działania wspierające rozwój dzieci do 6. r.ż.).
Zamów w przedsprzedaży!

Oferta specjalna do 25.03.!
149 zł
Autorskie scenariusze zajęć
Gotowe karty pracy
Wygodny e-book do wydruku
*Zamów już dziś i odbierz w dniu premiery – 25.03.!